torsdag 11. april 2013

Sjøørret i Holmestrand + bilder fra noen andre turer

Dro utover til Holmestrand i går, var dødt hele dagen utenom en høggperiode rundt høyvannstider. Jeg mista en stor en som hadde ett skikkelig utras, som det er umulig å tippe vekta på :-(
Så fikk jeg en på 840 gr og 44 cm som hadde svelga hele kroken og blødde fælt, så den måtte bøte med livet og blir middag i dag m/poteter,rømme og eggesmør.
Var bare 3 m dypt der jeg sto, jeg fiska med dupp og brisling (men brislingen var egentlig alt  for stor for dette fisket) men jeg fant noen som var litt mindre i pakka. Duppen fløy under 2 ganger til som mothøgget ikke satt, men jeg var nok litt rask i avtrekkern, for jeg ville ikke kroke fisken stygt en gang til. For jeg liker å slippe ut mest mulig sjøørret.
Var å fiska  fra kl.13:00 å ga meg ca kl. 20:15 og det blåste surt og var skiftende vær hele dagen, men det skjedde jo litt, å deilig å bare få fiska litt igjen.


Her er noen bilder fra noen andre turer i år, men ikke noe fangst å skrive hjem om.

DRØBAK (blei bare en sei på meg på ca 2 kg)


DR.ELVA


               Otto med sjøørret på ca 1,2 kg i Holmestrand (svømmer videre)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar